هتل های 4 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ماتیات آنتالیا

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد.

_ماتیات_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... را نام برد. مسافران تور آنتالیابا اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ماتیات_آنتالیا_4.jpg

_ماتیات_آنتالیا.jpg

 

هتل لارا فالکن آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا فالکن آنتالیا در منطقه لارا و در یک ساحل صخره ای زیبا قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای می باشد و به مسافران عزیز تور آنتالیا توصیه می شود که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. هتل لارا فالکن متشکل از 6 بلوک مجزا و 275 اتاق می باشد که کف آن ها پارکت شده. اتاق ها دارای بالکن های با چشم انداز بی نظیری هستند. اتاق ها بسیار مجهز هستند و دارای حمام خصوصی کامل , ماهواره , تلویزیون , سیستم تهویه و.... می باشند. از مزایای هتل لارا فالکن نزدیک بودنش به مراکز خرید و دیدنی های آنتالیا می باشد.

-لارا-فالکن-آنتالیا1.jpg

امکانات هتل لارا فالکن آنتالیا :

از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد: استخر سرپوشیده و روباز , استخر کودک , رستوران ساحلی , انواع سونا , پارک کودک , مزیک زنده , مینی کلوپ , سالن تنیس والیبال و ایروبیک , سالن ماساژ , حمام ترکی , پارک کودک و... . از خدماتی که مسافران تور آنتالیا می توانند به صورت رایگان از آن ها استفاده کنند عبارتند از سونا خشک و بخار , استخر کودک , برنامه های تفریحی روزانه و شبانه , سالن تنیس , آکوا پارک , رستوران آلا کارت , موزیک زنده و... . مسافران عزیز تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

-لارا-فالکن-آنتالیا4.jpg

-لارا-فالکن-آنتالیا5.gif

-لارا-فالکن-آنتالیا2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: